Reacties

Hoe identificeer je je populairste posts? En waarom zou je? — 7 reacties

  1. Goed idee! Ga ik doen! Ik heb een vraag aan jou, ik wilde een vast logo voor mijn blog en al mijn SM. Is dat verstandig , het leek mij dan gewoon heel erg herkenbaar en dan kan ik t ook doorvoeren op visitekaartjes. Maar aan de andere kant heb ik op mijn blog ook altijd een featured foto en dan worden logo , met een foto, misschien wel erg druk. Is t dan beter om gewoon mijn logo op de blog zo te laten?(alleen maar letters) en de SM wel allemaal hetzelfde logo geven? En heb jij ook een post ergens over als je een Facebook bedrijven pagina bent begonnen?

  2. Dit is altijd interessant om te weten. Mijn meeste gelezen pagina gaat over de Walk of Wisdom, een eigentijdse pelgrimstocht die ik in 2016 heb gewandeld. Ik heb een speciale pagina met praktische informatie over deze wandeltocht gemaakt. En het is ook een pagina met een veel lagere bounce dan gemiddeld.

  3. Ik blog over mijn hobby en vreemd genoeg was een bericht over iets wat ik min of meer grappig bedoelde het meest gelezen bericht van 2017. Het onderwerp 'kun je een prijskaartje hangen aan zelfgemaakte kleding'. Diverse zelfkledingmakers gebruiken nu onderdelen uit dit bericht als onderdeel voor 'goede voornemens 2018'. Google analytics gebruik ik voornamelijk zoals jij al suggereert om minder populaire onderwerpen of te skippen of in een ander jasje te gieten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ontdek meer van Bloggen en loggen

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder