Reacties

PR-bureau’s en mediabureau’s : wat is het verschil? — 4 reacties

  1. Hi, interessant artikel! Zelf zie ik meer waarde in de samenwerking tussen PR bureau en blogger dan alleen nieuwste producten als eerste testen (al vinden sommigen dat ook prima). Zo kun je samen gave ideeën bedenken, waarmee je als blogger écht je publiek blij maakt. Zo’n creatieve invulling geeft ook toegevoegde waarde voor de klant, waardoor betaalde content ineens veel meer bespreekbaar wordt.

    Het toesturen van persberichten naar bloggers vind ik sowieso een no go. Liever een leuke mail (of belletje) waarbij je ook echt verdiept hebt in de blogger en zijn/haar lezers. Zo voorkom/minimaliseer je spam. Zo werkt het overigens ook bij journalisten, alleen kom je dan natuurlijk met een ander soort voorstel.

    Dat is een beetje hoe ik het zie, wat denk jij: zou dat wel werken?

    • Ik vind het een mooi verhaal Silvia. Maar het komt er toch vaak op neer dat je als bloggers gratis een dienst moet doen. Daar is niks mis mee, maar het is prettig als je betaald wordt voor je werk.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ontdek meer van Bloggen en loggen

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder